Kitle iletişimi, modern pazarlama stratejilerinin marka bilinirliğine, büyük dağıtımlara ve yoğun promosyonlara odaklanmaya devam etmesine yol açtı. Dijital medyanın hızlı tempolu ortamı, teknoloji aracılığıyla artık mevcut olan yeni araçları kullanmak için tanıtım için yeni yöntemler sunmaktadır. Teknolojik gelişmelerin artmasıyla birlikte, daha fazla sayıda potansiyel tüketiciye ulaşmak için yerel bağlamların dışında ve coğrafi sınırların ötesinde promosyonlar yapılabilir. O halde bir promosyonun amacı, mümkün olan en çok kişiye, zaman açısından verimli ve uygun maliyetli bir şekilde ulaşmaktır.
İnternet, sosyal ağ ve sosyal medya sitelerini içeren dijital medya, baskı ve yayın altyapılarının teknolojik sınırlarından haber, bilgi ve reklam yayınlarken markaların tüketicilerle etkileşim kurmasının modern bir yoludur. Dijital medya şu anda markaların günlük olarak tüketicilerine ulaşmasının en etkili yolu. Dünya nüfusunun yaklaşık %40’ına tekabül eden 2,7 milyardan fazla insan dünya çapında çevrimiçi durumda. Tüm İnternet kullanıcılarının %67’si dünya çapında sosyal medya kullanıyor
Bununla birlikte, sunucular, sistemler ve web siteleri çökebileceği, arızalanabileceği veya aşırı bilgi yüklemesi yapabileceği için sanal tanıtımların dezavantajları vardır. Ayrıca, yüklenen bilgileri ve depolamayı kaybetme riskiyle karşı karşıya kalabilirsiniz ve kullanım sırasında bir dizi dış değişkenden de etkilenebilir.
Leave a reply